Qui som

Som una cooperativa sense ànim de lucre dedicada a la formació des d’un enfocament sistèmic i holístic de professionals de diferents àmbits relacionats amb l’educació, l’acompanyament i la cura de persones (àmbit social, de la salut, terapèutic…)

L‘equip de gestió de la cooperativa està format per:

  • Carles Parellada com a assessor pedagògic
  • Cris Gamo com a coordinadora pedagògica
  • Bibiana Calvera com a responsable d’administració i logística

Equip de formadors/es

Carles Parellada
Mestre, psicomotricista i terapeuta familiar. Director de les formacions de Pedagogía Sistèmica. Coautor dels libres “La xarxa amorosa per educar” i “R_Evolució del Sistema Educatiu”, entre d’altres.

Cris Gamo
Mestra d’Educació Infantil. Formada en Pedagogia Sistèmica, Educació Viva, Enneagrama, Constel·lacions Familiars, Teràpia Corporal Integrativa i Astrologia psicològica.

Carme Hinojosa
Psicomotricista especialitzada en pràctica terapèutica, segons l’enfoc de Bernard Aucouturier. Especialista en el camp del treball corporal conscient.

Angi Rota
Mestra d’educació infantil. Màster en Pedagogia Sistèmica. Formació en Constel.lacions Familiars. Actualment és professora d’un cicle formatiu d’integració social.

Xavi Garriga
Llicenciat en Belles Arts. Professor i cap d’Estudis de l’escola municipal d’art Illa de Sabadell. Format en Constel·lacions Familiars i Màster en Pedagogia Sistèmica per la UDEC.

Carles Porrini
Mestre d’Educació Especial. Educació per la Ciutadania i valors . Màster en Pedagogia sistèmica. Formació en Constel.lacions familiars.

Joan Corbalan
Empresari, terapeuta, consultor i coach d’empreses, organitzacions i equips directius.

Jordi Vilaseca
Diplomat en magisteri a l’Escola Universitària Blanquerna. Llicenciat en ciències de l’educació a la Universitat Autònoma de Barcelona. Format a ESADE amb un Programa de Direcció General. Màster de Pedagogia Sistèmica per l’Institut Gestalt Vicepresident de la Fundació Joviat i director Pedagògic de la mateixa.

Laia Panyella
Mestra, ambientòloga i Diplomada en Cultura de Pau per la UAB. Formada en Intervenció Sistèmica en famílies, infants i adolescents, Pedagogia Sistèmica i constel·lacions individuals. Cofundadora de dos projectes d’Educació VIVA.

Ariana Roca
Mestra de Primària amb especialitat d’educació musical. Formació en cant i piano al Conservatori de Tarragona. Formació en Pedagogia Sistèmica. Formació en Constel·lacions Familiars amb Somatic Experience per Satyarthi Wuwei

Montserrat Clapers
Diplomada en Magisteri per la UB. Llicenciada en Pedagogia per la UdG. Màster en pedagogia sistèmica. Experta universitària en constel·lacions familiars i sistèmiques. Treballadora d’Existències formada per Sergio Ramos Moreno.

Reyes Font
Mestra de primària, formada en Postgrau de comunicació expressió i llenguatges a la pràctica educativa, El camí del Clown amb Alain Vigneau, el programa SAT de Claudio Naranjo, Pedagogia Sistèmica i Teràpia Gestalt

Xesca Vela
Llicenciada en Ciències Químiques. Formació en Pedagogia Sistèmica i en coach sistèmic. Doctora en teatre i educació

Eva Martínez
Mestra, formadora i terapeuta. Autora del llibre “Sota la pell del llop, acompanyar les emocions amb els contes tradicionals”. Directora de l’Espai Atena

Cristina Duran
Professora de música a secundària. Diploma d’Especialització en Pedagogia Sistèmica a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Professora de ioga.

Marisol Aznar
Mestra especialista en educació infantil, diplomada en Treball social, màster en Pedagogia Sistèmica, Postgrau en Direcció de centres escolars. Actualment és directora d’una escola rural.

Carol Ramos
Mestra de pedagogia terapeuta i psicomotricista, experiència directa amb alumnat TEA. Formada en Pedagogia Sistèmica.Actualment Coordinadora del servei educatiu específic per l’alumnat amb trastorns del desenvolupament i la conducta del Departament d’Educació

Xavier Vaquero
Terapeuta sistèmic, axioterapeuta i integrador social. Format en Pedagogia Sistèmica, Constel·lacions Familiars, Axiologia Formal (prova de valors R.Hartman) i Psicoteràpia Respiratòria Holoprànica

Saioa Mota
Diplomada en educació social. Formada en constel.lacions familiars, constel.lacions organitzacionals, coaching sistèmic i màster en counselling. Actualment treballa com a educadora social i com a consultora organitzacional sistèmica.

Bernat Puig
Educador social expert en l’àmbit LGTBI+ i masculinitats, Terapeuta Familiar Sistèmic, format en Constel·lacions Familiars. Terapeuta a l’Espai Límbic de Reus sota el projecte Mirada Essentia.

Emi Ciudad Melero
Mestra d’Educació Infantil / Primària i Màster en Pedagogia Sistèmica, coordinadora d’un grup de recerca dels colors sistèmics. Primer curs d’Eines Sistèmiques. Coautora de les Cartes dels colors sistèmics.

Mati Saiz Hinarejos
Mestra d’Educació Infantil / Primària i Màster en Pedagogia Sistèmica, formació en constel.lacions familiars, coordinadora d’un grup de recerca dels colors sistèmics. Coautora de les Cartes dels colors sistèmics.

Agnès Fabregà Creixell
Psicopedagoga, mestra d’educació infantil, primària i especialista de música. Formada en PNL, musicoteràpia, teràpia gestalt infantojuvenil i pedagogia sistèmica. Ha publicat 2 contes familiars: “Com estrelles” i “No estic sola”

Ismael Sánchez
Creador i director de l’Escola de Psicotarologia. Formador, consultor, comunicador i divulgador del Tarot al camp de l’ajuda, la teràpia i la salut.